Regulamin sklepu

Regulamin Sklepu Internetowego www.meble-deko.pl

Ważny od dnia 28.02.2017

Sklep meblowy „DEKO” Monika Opaszowska – Kokocińska, działający pod adresem ul. Sosnowa 21 C, 40-470 Katowice, NIP 634-250-60-71, REGON 240709089, nr wpisu do ewidencji 83439 wydanego przez Urząd Miasta Katowice.

SPIS TREŚCI:
  1. Postanowienia Ogólne
  2. Warunki Zawierania Umowy o Dzieło
  3. Sposoby i Terminy Płatności za Produkt
  4. Koszt, Sposoby i Termin Dostawy oraz Odbioru Produktu
  5. O Towarze
  6. Prawidłowe Dbanie o Tapicerkę Skórzaną
  7. Reklamacja Produktu
  8. Postanowienia Końcowe
  9. Klauzula Informacyjna Dotycząca Danych Osobowych
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem www.meble-deko.pl prowadzony jest przez Sklep meblowy „DEKO” Monika Opaszowska – Kokocińska, działający pod adresem ul. Sosnowa 21 C, 40-470 Katowice. 1.2. Wszystkie produkty oferowane przez firmę Meble „DEKO” są fabrycznie nowe. 1.3. Ceny podawane przy wszystkich towarach wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto, zawierającymi podatek VAT. Cena jest wiążąca od chwili złożenia przez klienta zamówienia. 1.4. Sklep Meble „DEKO” zastrzega sobie prawo do zmiany ceny towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzenia nowych towarów do oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych bądź wprowadzenia w nich zmian. Zmiana ceny po złożeniu zamówienia jest możliwa jedynie w przypadku zaistnienia uzasadnionych okoliczności, które będą szczegółowo określone.

Definicje:

  • Dzień Roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  • Formularz Rejestracji – formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający utworzenie Konta.
  • Formularz Zamówienia – Usługa Elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  • Klient – Konsument lub Przedsiębiorca, którzy zawarli lub zamierzają zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  • Konsument - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  • Przedsiębiorca - osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną.
  • Kodeks Cywilny – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
  • Konto – Usługa Elektroniczna, oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Usługobiorcę zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Usługobiorcę oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
  • Produkt – dostępna w Sklepie Internetowym lub stacjonarnym rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  • Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego oraz stacjonarnego.
  • Sklep Internetowy - sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem internetowym: www.meble-deko.pl
  • Sprzedawca/Usługodawca - Sklep meblowy „DEKO” Monika Opaszowska – Kokocińska, działający pod adresem ul. Sosnowa 21 C, 40-470 Katowice.
  • Umowa o Dzieło – umowa sprzedaży/produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego lub osobiście w sklepie stacjonarnym.
  • Usługa Elektroniczna – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  • Usługobiorca – Konsument lub Przedsiębiorca korzystający lub zamierzający korzystać z Usługi Elektronicznej.
  • Ustawa o Prawach Konsumenta, Ustawa – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
  • Zamówienie - oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
  • Parter – dotyczy usługi wnoszenia mebli do domu/mieszkania na wysokość do 3 schodów.
  • Wysoki Parter - dotyczy usługi wnoszenia mebli do domu/mieszkania na tzw. parter powyżej 3 schodów. Liczony jak 1 piętro.
  • Meble Ciężkie – dotyczy usługi wnoszenia mebli. Za komplety ciężkie uznawane są modele, których waga lub gabaryty utrudniają wnoszenie.
  • Meble Lekkie – pozostałe komplety z oferty nie wymienione w „meble ciężkie”.
2. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY O DZIEŁO

2.1. Zawarcie Umowy o Dzieło między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą:

  • Formularza zamówień w Sklepie Internetowym www.meble-deko.pl
  • Poprzez e-mail mebledeko@wp.pl
  • Poprzez portal Allegro, nazwa użytkownika sklepik_meblowy
  • Telefonicznie.

2.2. Zamówienie potwierdzamy w terminie 2 dni. Klient otrzymuje potwierdzenie.

2.3. Wykonawca zastrzega, że wybarwienie skóry i dębu z próbnika mogą różnić się od rzeczywistości do 15%.

2.4. Zamawiający zobowiązuje się podać Wykonawcy wszelkie informacje niezbędne do wykonania dzieła oraz udzielenia wszelkich wyjaśnień koniecznych do wykonania dzieła, w tym:

  • wymiary drzwi,
  • wymiary klatki schodowej.

2.5. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za niemożność wykonania dzieła wynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności z powodu niemożności dostarczenia przedmiotu dzieła do wskazanego lokalu z uwagi na rozmiary klatki schodowej lub drzwi wejściowych. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia, czy wymiary te są odpowiednie do wniesienia mebli do miejsca docelowego.

2.6. Za wykonanie przedmiotowej umowy Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy wynagrodzenie określone w stosownej umowie. Wykonane dzieło nie podlega wymianie lub zwrotowi (ponieważ są to meble wykonywane na szczególne zamówienie klienta np. wymiar, kolor, układ, dodatkowe funkcje), za wyjątkiem sytuacji przewidzianych w niniejszym regulaminie lub w zakresie regulowanym przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.

2.7. Zamawiający zobowiązuje się uiścić na rzecz wykonawcy kaucję. Kaucja zostanie zaliczona na poczet ceny dzieła. Kaucja nie podlega zwrotowi w przypadku nieodebrania dzieła, chyba że meble nie są zgodne z zamówieniem, lub przypadku zrezygnowania przez klienta ze złożonego Zamówienia.

2.8. Sklep ma prawo opóźnienia się z realizacją zamówienia do 21 dni roboczych z przyczyn od niego niezależnych. Niedotrzymanie przez Przyjmującego zamówienie ustalonego terminu dostawy uprawnia Zamawiającego do żądania rekompensaty w wysokości 10% wartości zamówienia za każdy pełny miesiąc zwłoki. Rekompensata, o której mowa, nie przysługuje Zamawiającemu, gdy niedotrzymanie ustalonego terminu dostawy wynikło na skutek siły wyższej.

2.9. Podpisując na umowie zapis „odebrałem bez zastrzeżeń” wyklucza się późniejsze roszczenia względem niezgodności, uszkodzeń mechanicznych czy braków ilościowych.

2.10. Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego oraz portali aukcyjnych podana jest w złotych polskich i zawiera podatki VAT od towarów i usług według stawki określonej odrębnymi przepisami. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

2.11. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy o dzieło następuje poprzez:

  • udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz w siedzibie sklepu stacjonarnego.
  • przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. Regulaminu. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.
3. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

3.1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy o dzieło:

  • gotówką,
  • przelewem – przed odbiorem mebli,
  • kredyt udzielany przez Credit Agricole Bank Polska S.A.

3.2. Klient zobowiązany jest do wpłaty kaucji w chwili składania zamówienia. Wysokość kaucji jest ustalana z klientem w zależności od finalnego zamówienia, przeważnie 30% wartości zamówienia.

4. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

4.1. Sklep Meblowy DEKO oferuje własny transport samochodem przystosowanym do przewozu mebli. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej, a koszt transportu jest indywidualnie ustalony z klientem i jest zależny od ilości kilometrów.

4.2. Koszt usługi transportowej:

  • 0-10km gratis;
  • 11-20km – 30zł,
  • 21-30km – 40zł,
  • 31-40km – 50zł,
  • powyżej 40km: stawka 0,60zł/km liczone w obie strony od magazynu Katowice ul. Asnyka 32 - zamówienia złożone mailowo, telefonicznie, na salonach oraz przez Allegro.pl; stawka 0,70zł/km liczone w obie strony od magazynu Katowice ul. Asnyka 32 – zamówienia złożone przez stronę www.meble-deko.pl (w związku z przeliczaniem wg nieedytowalnego schematu).

4.3. Ilość kilometrów jest wyliczana na podstawie map: viamichelin.pl oraz google.pl/maps.

4.4. Przy każdym zamówieniu podawany jest termin realizacji zamówienia. Jest to czas od momentu przyjęcia zamówienia do chwili wysłania go do klienta.

4.5. Zamówione produkty zostaną dostarczone przez Wykonawcę transportem rozpoczynającym się z magazynu centralnego w Katowicach:

  • do miejsca dostawy wskazanego przez Zamawiającego,
  • w określonym terminie, zgodnie z danymi zapisanymi na pierwszej stronie zamówienia (umowy o dzieło).

4.6. Transporty umawiane są odgórnie przed główne biuro i odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach 6:00 -22:00. Przyjmujący zamówienie poinformuje Zamawiającego o dokładnej dacie i przybliżonej godzinie dostawy, z minimum jednodniowym wyprzedzeniem.

4.7. Wykonawca podejmie 2 próby ustalenia transportu mebli. W wypadku pierwszej odmowy Wykonawca w terminie 1-14 dni podejmie drugą próbę ustalenia transportu – po drugiej odmowie firma zacznie naliczać opłaty magazynowe w kwocie 30zł netto doba. Firma nie podejmuje kolejnej próby ustalenia transportu. Zamawiający zobowiązany jest do odbioru mebli z magazynu głównego we własnym zakresie. Za odmowę zostanie uznany również brak kontaktu z kupującym po podejmowaniu prób kontaktu telefonicznego oraz sms. Maksymalny okres magazynowania mebli po ich wyprodukowaniu to 21 dni.

4.8. Kierowca nie jest zobowiązany do wnoszenia mebli do budynku. Wnoszenie jest płatne – od 100 złotych liczone od parteru. Rozkręcanie mebli 50zł, skręcanie mebli 50zł. Usługę wnoszenia należy zamówić w dniu składania zamówienia. Cena usług dodatkowych zostanie zapisana na umowie i zatwierdzona przez klienta podpisem pod umową. Kierowca ma prawo odmówić wnoszenia mebli, jeśli: wymiary drzwi nie zgadzają się z podanymi, nie ma możliwości wejścia z meblami bez ich uszkodzenia.

4.9. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za niemożność wykonania dzieła wynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności z powodu niemożności dostarczenia przedmiotu dzieła do wskazanego lokalu z uwagi na rozmiary klatki schodowej lub drzwi wejściowych.

4.10. Za wykonanie przedmiotowej umowy Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy wynagrodzenie określone w niniejszej umowie w gotówce do rąk osoby dostarczającej meble lub przelewem na numer bankowy przyjmującego zamówienie najpóźniej w dniu dostarczenia zamówienia. W razie braku zapłaty, meble nie zostaną przez Wykonawcę wydane, a Zamawiający zobowiązany będzie do pokrycia kosztów kolejnej dostawy, chyba że zapadną inne ustalenia na piśmie.

4.11. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz Europy.

4.12. Sklep meblowy „DEKO” umożliwia klientom osobisty odbiór zamówionych towarów z Magazynu w Katowicach.

5. O TOWARZE

5.1. Typowe właściwości mebli:

  • Zapach: Nowe materiały, zwłaszcza skóra, mają początkowo pewien zapach. W tym przypadku zalecane jest częste wietrzenie.
  • Różnice twardości siedzisk: Z powodów konstrukcyjnych powstają różne twardości siedzeń. Zastosowanie tych samych tapicerowanych konstrukcji nie jest możliwe we wszystkich elementach mebla. Dotyczy to zwłaszcza mebli z różnymi funkcjonalnościami, w szczególności takich jak: funkcja spania, elementy z pojemnikiem, elementy narożne, pufy oraz otomany.

5.2. Skóra to surowiec naturalny i każdy jej płat jest inny. Dlatego też nie można uniknąć odchyleń w zabarwieniu oraz fakturze powłok skórzanych, zarówno w obrębie pojedynczego mebla, jak i pomiędzy elementami kompletu mebli. Każda skóra jest indywidualnie dobierana. Początkowy zapach skóry, naturalne znamiona zawierające żyły, zmarszczenia, nakłucia, piętna i blizny czynią skórę wyjątkową. W związku z tym, widoczne będą na niej ślady takie jak marki (brandy), blizny, linie wzrostu szyi, żyły, zadrapania, zmarszczki, błędy pigmentu, a także powierzchnie o różnej strukturze nawet w obrębie jednego błamu. Te charakterystyczne cechy w żadnym wypadku nie pomniejszają jej naturalnego piękna, a wręcz przeciwnie, są znakami, których szukać powinien każdy kupujący, gdyż potwierdzają naturalną klasę skóry. Cechy te nie mają negatywnego wpływu na trwałość użytkową mebla. Skóra to materiał obiciowy, który stworzyła natura, jest surowcem naturalnym, żyje, oddycha, wchłania i oddaje wilgoć. Konserwowana i czyszczona będzie zawsze przyjemna w dotyku. Cechą prawdziwej skóry jest faktura powierzchni, natomiast gładką, jednolitą powierzchnię uzyskuje się sztucznie obniżając walory użytkowe skóry. Różnice w fakturze skóry są tylko dowodem na to, że skóra posiada naturalne lico. Faktura skór licowych zawsze będzie odrębną zarówno dla każdego płatu skóry, jak i w różnych miejscach tego samego płatu. Dlatego też na obiciu jednej kanapy można znaleźć miejsca bardziej lub mniej gładkie, świadczące o naturalności i niepowtarzalności skóry. W wyrobach o wyraźnie miękkiej i luźnej powierzchni tworzące się fałdy uważa się za charakterystyczne. Zróżnicowany sposób wykorzystania poszczególnych siedlisk trwale oddziałuje na twardość i optymalny wygląd zestawu. Uwarunkowane tym trwale rozciągnięte w ramach granic tolerancji i powstawanie fałd jest zjawiskiem typowym dla skór. W miarę upływu czasu, podczas użytkowania skóra może ulec wytarciu – co jest normalne podczas eksploatacji, uwydatnia w ten sposób wytartą powierzchnię (odcień patyny).

5.3. Widoczne elementy drewniane: Drewno jest naturalnym materiałem, a występujące w nim małe sęki nie wpływają na trwałość, mogą i będą przetwarzane w konstrukcjach. Drewno ma niepowtarzalną, zróżnicowaną strukturę wewnętrzną i w różnym stopniu wchłania nakładane barwniki. Z tego powodu dopuszczalne są różnice odcieni w wybarwieniu części mebli wykonanych z drewna. Naturalną cechą elementów z drewna jest widoczne usłojenie (w zależności od gatunku bardziej lub mniej kwieciste). Kolejną naturalną właściwością części drewnianych mebli jest zmiana barwy w trakcie użytkowania, zwłaszcza pod wpływem promieni słonecznych.

5.4. Cechy części mebli wykonanych z forniru: Fornir jest naturalną okleiną, czyli cienkim „plastrem” drewna przyklejanym na powierzchnię płyty meblowej. Na powierzchnię mebli stosuje się rozmaite grubości forniru – od 0.6 mm do 1.5 a nawet 2 mm. Fornir tak jak drewno jest zróżnicowany pod względem kolorystyki, ubarwienia, jest czuły na działanie wilgoci i światła słonecznego. Meble fornirowane są zdecydowanie tańsze od mebli wykonanych w 100% z drewna, a dają podobny efekt estetyczny. Podstawową cechą forniru jest to, że wraz z upływem czasu jego kolor ulega zmianie. W fornirze jak i litym drewnie występują słoje, co znacząco wpływa na finalny wygląd i kolor mebla.

5.5. Każdy mebel posiada indywidualne właściwości, ściśle związane z jego wzornictwem, wpływający na ostateczny wygląd. Przy ciasnej tapicerce pożądany jest prosty wygląd. Dlatego rogi poduszki oparciowej siedziskowe są mocno zagięte, a pokrowiec napięty. W zależności od elastyczności i wytrzymałości tkaniny powstają większe lub mniejsze zmarszczki. W przeciwieństwie do ciasnej tapicerki, swobodna tapicerka charakteryzuje się miękką, nie napinającą się i odkształcalną powierzchnią. Pokrowiec luźno pokrywa elementy mebla, co powoduje celowe, związane z założeniem, faliste powierzchnie o optymalnym, miękkim i przytulnym komforcie.

6. PRAWIDŁOWE DBANIE O TAPICERKĘ SKÓRZANĄ

6.1. Charakterystyka użytkowania: W przypadku użytkowania mebli wypoczynkowych mogą ulec zmianie poniżej wymienione właściwości użytych materiałów:

  • Fałdy/Zmarszczki: W miejscach najczęściej użytkowanych, twardość siedzenia zmieni się z powodu jednostronnego obciążenia i może tworzyć koryta i fale. Temu normalnemu procesowi można przeciwdziałać tylko poprzez zmianę zwykłej pozycji siedzącej.
  • Typowe fałdy na siedzisku: Tworzenie się fald zależy od wybranego komfortu siedzenia i użytkowania. Może się różnić w zależności od modelu i obciążenia.
  • Widoczne przegrody: Meble z zastosowanym wypełnieniem piankami HR, silikonowym na siedziskach i oparciach są tak skonstruowane, aby ich wypełnienie nie migrowało pod wpływem użytkowania i zapewniały wysoki miękki komfort wypoczynku. Poduszki siedziska i oparcia z przegrodami zapobiegają migrowaniu wypełnienia. Uwidaczniające się z czasem przegrody są cechą naturalną tego typu wypełnienia.

6.2. Podstawowym sposobem dbałości o wyroby skórzane jest ich regularne czyszczenie, co wydatnie ogranicza kumulację zabrudzeń. Aby skóra jak najdłużej zachowywała swoje właściwości, powinna być okresowo poddawana zabiegom konserwującym. Przy intensywnym użytkowaniu mebli, w pomieszczeniach o suchym powietrzu lub wyższej temperaturze, wskazane jest wykonywanie czyszczenia i konserwacji co 3 miesiące, przy normalnym użytkowaniu mebli co 5-6 miesięcy, nie należy jednak robić przerw dłuższych niż 6 miesięcy (maksymalna trwałość powłoki impregnującej). Należy pamiętać, aby powstałe podczas użytkowania intensywne zabrudzenia i plamy usuwać jak najszybciej.

7. REKLAMACJA PRODUKTU

7.1. Reklamacje powstałe w wyniku wady produktów rozpatrywane są możliwie jak najszybciej, maksymalnie w ciągu 14 dni od momentu ich wpłynięcia.

7.2. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest:

  • dowód zakupu mebli (paragon, faktura),
  • karta gwarancyjna dołączona do produktu (umowa o dzieło),
  • zdjęcia ukazujące wadę.

7.3. Reklamację należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej: mebledeko@wp.pl lub pisemnie na adres biura (tj. ul. Sosnowa 21c, 40-470 Katowice).

7.4. Sklep meblowy „DEKO” zobowiązuje się do dokładnego sprawdzenia towaru pod względem jakościowym przed jego wysłaniem do klienta.

7.5. Sklep meblowy „DEKO” maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia mailowego zgłoszenia reklamacji, bądź od dnia jej otrzymania rozpatrzy zasadność reklamacji.

7.6. Klient zostanie poinformowany drogą pisemną o przyjęciu, bądź odmowie reklamacji.

7.7. W przypadku uzasadnionej reklamacji, złożonej w terminie, sklep meblowy „DEKO” zobowiązuje się do naprawy bądź wymiany wadliwego towaru na nowy.

7.8. Sklep meblowy „DEKO” zastrzega, że czas naprawy może wynieść do 90 dni roboczych, zależnie od rodzaju wady i dostępności części zamiennych.

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

8.1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.

8.2. Zmiana regulaminu:

  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu z ważnych przyczyn, to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego regulaminu.
  • W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie usług elektronicznych – konto) zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384(1) Kodeksu Cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia.
  • Zmiany regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców korzystających ze Sklepu Internetowego przed dniem wejścia w życie zmian, w szczególności zmiany regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane umowy sprzedaży.
  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla umów sprzedaży zawartych do 24 grudnia 2014 r. z klientami będącymi Konsumentami – przepisy ustawy o Ochronie Niektórych Praw Konsumentów oraz o Odpowiedzialności za Szkodę Wyrządzoną przez Produkt Niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. Nr 22, poz. 271 ze zm.); dla umów sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 r. z klientami będącymi Konsumentami – przepisy ustawy o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014, poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
9. KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA DANYCH OSOBOWYCH

9.1. Dane osobowe Klientów są przetwarzane przez Sprzedawcę zgodnie z przepisami prawa, w szczególności z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000).

9.2. Administratorem danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.

9.3. Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu realizacji zamówień, kontaktu z Klientem, rozpatrywania reklamacji oraz w celach marketingowych.

9.4. Klient ma prawo do dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, a także do żądania usunięcia swoich danych osobowych.

9.5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zamówień.

9.6. Dane osobowe Klientów mogą być przekazywane podmiotom zewnętrznym w celu realizacji zamówień (np. firmy kurierskie, przewoźnicy).

9.7. Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w związku z przetwarzaniem jego danych osobowych.

Podstawy Prawne:

  • Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964 nr 16, poz. 93 ze zm.).
  • Ustawa o Prawach Konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).
  • Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000).